week 6 en 7: zonnebanken.... - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Lisanne Tuin - WaarBenJij.nu week 6 en 7: zonnebanken.... - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Lisanne Tuin - WaarBenJij.nu

week 6 en 7: zonnebanken....

Door: Lisanne Tuin

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

20 Maart 2016 | Hongarije, Boedapest

Heehoi mensen!

Alweer een poosje geleden dat ik een nieuw blog heb gepost, maar eerlijk gezegd had ik ook eigenlijk niet zo veel te vertellen. Ik zou naar Servië gaan, maar helaas was ik ziek en heb ik in bed gelegen dat weekend. Wel gaan we nu een weekendje naar Praag in april, dus dat is ook een goed vooruitzicht! Verder tja, wie weet zit ik al wel in een dagelijkse sleur hier, nee gelukkig kan dat hier niet echt!

Eergisteren gingen Linde en ik naar de zonnebank, goed idee dachten we zo na het sporten. Volgens de weersvoorspellingen wordt het hier warmer, dus een betere voorbereiding voor de echte zon kan niet anders, tenminste dat zou je denken…. Toen we binnenkwamen dacht ik serieus dat we in een seksshop beland waren. Van die fel neon roze lichten als je binnenkomt, van die posters met net iets te heftige halfnaakte vrouwen afgebeeld en achter de balie staat dan zo'n meisje met van die te overdreven nepnagels. Ach 4 euro, voor 12 minuutjes zonnebank, wat maakt dan het interieur ook nog uit. Eenmaal thuisgekomen en beide gedoucht waren we tot de conclusie gekomen dat we beide wel bruin waren bijgekleurd. Deze conclusie veranderde heel jammerlijk genoeg een paar uur later toen we erachter kwamen dat we niet bruin, maar allebei echt ziek verbrandt waren! (zie de bijgevoegde foto en let op de beelden kunnen als schokkend worden ervaren ;) )

Nu even wat leukers, deze week heb ik een weekje vakantie. Dus heb al gepland om in ieder geval een dagje sightseeing te doen en een dagje te hiken, omdat dat er vanwege het slechte weer nog niet echt van is gekomen. Bovendien zijn alle gebouwen ook veel mooier in de zon! Daarnaast sta ik natuurlijk weer open voor leuke feestjes!! Helaas moet er ook geleerd worden voor de tentamens, die ik na de vakantie heb. Hoe ik die ga halen is nog de vraag. Het ene tentamen gaat over de geschiedenis van Hongarije en de leerstof gaat serieus terug tot en met de middeleeuwen… het andere tentamen is van het vak International Business bijvoorbeeld over Foreign Direct Investment en vond de beste man het leuk als we ook nog even een aantal artikelen van rond de 200 pagina's zouden leren voor het tentamen. Inderdaad, ik vermaak me wel even deze vakantie!

Vandaag ga ik eens even kijken of ik wel normaal op mijn kont kan zitten … haha!

SEE YA - SZIA!

PS: meld je aan voor de mailinglist links op de pagina en dan krijg je een melding zodra ik een nieuw blog heb gepost!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Ik ben Lisanne Tuin, derdejaars studente Communicatie aan hoge school Windesheim in Zwolle. Mijn tweede minor volg ik in Budapest, waar ik ongeveer zo'n vijf maand zal blijven. Super leuk dat je me wilt volgen!

Actief sinds 08 Feb. 2016
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 9147

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 30 Juni 2016

Studie Budapest

Landen bezocht: